بهترین پچ رایگان PES 2024 | با امکانات اختصاصی | بهار 1403 (PS4 و PS5)

بهترین پچ رایگان PES 2024

کامل‌ترین آپشن فایل و پچ رایگان تبدیل PES 2021 به PES 2024 | تمام نقل و انقالات زمستانی و قدرت‌های به روز شده دقیق و حرفه‌ای بازیکنا با الهام از دیتابیس ای فوتبال 2024 و بر مبنای نحوه قدرت‌دهی تیم سازنده PES | آموزش نصب + دانلود رایگان

شما با نصب آپشن فایل یا پچ رایگان PES 2024 به صورت اتوماتیک و بدون اینکه لازم باشه کار دیگه‌ای انجام بدید میتونید به تمام موارد جذاب زیر در بازی PES 2021 خودتون دست پیدا کنید:

  • انجام تمام نقل و انتقالات زمستان 2024 و تبدیل PES 2021 به PES 2024 (تیمو ورنر به تاتنهام، سانچو به دورتموند، اریک دایر به بایرن و…)
  • به روز شدن قدرت‌های تمام بازیکنان بیش از 30 تیم با الهام از پایگاه داده ای فوتبال 2024 (از منچستر سیتی و آرسنال تا خیرونا و بایر لورکوزن با رعایت اصول قدرت‌دهی تیم سازنده PES و بر اساس عملکرد بازیکنا در نیم فصل اول) اضافه شدن بازیکنای جدید و بهبود چهره بازیکنای غیراسکشن شده بازی (از لامین یامال بارسلونا تا بونی‌فیس لورکوزن)
  • دسترسی به لباس‌های واقعی و جدید تمام تیم‌های بازی (برای کیت‌های جدید تیم‌های از پیش لایسنس شده بازی ویدیو رو کامل تماشا کنید یا به انتهای مطلب مراجعه کنید.)
  • لایسنس شدن تمام لیگ‌ها و تیم‌های PES 2021 با نام‌ها، لوگو و کیت‌های واقعیشون (اینتر، میلان، رئال، چلسی، منچستر سیتی و… + پرمیر لیگ، لالیگا و…)بهترین پچ PES 2024
  • اضافه شدن بوندس لیگا، لیگ عربستان و MLS به بازی (قابل استقاده در بازی‌های عادی و همینطور مسترلیگ! شامل بایر لورکوزن، دورتموند، یونیون برلین، لایپزیش و تمام تیم‌های بوندس لیگا + النصر، الاتحاد، الهلال، الاهلی و تمام باشگاه‌های عربستانی+ اینتر میامی، لس انجلس گلکسی و تیم‌های شاخص MLS)

بهترین پچ PES 2024

  • اضافه شدن تمام بازیکن‌های لجند به بازی بدون نیاز به مای کلاب (تمام لجندهای بازی PES 2021 در سه تیم اخصاصی؛ شامل یوهان کرویف، دل پیرو، رونالدینیو، مارادونا، بکام و… + ورژن جوون‌تر مسی، نیمار، کریستیانو رونالدو و…)

بهترین پچ PES

  • و اما به مناسبت فرا رسیدن سال نوی ایرانی؛ به روز شدن چهره و قدرت‌های بازیکنان تیم ملی ایران (بر مبنای عملکرد بازیکنان در جام ملت‌های آسیا)

بهترین پچ تبدیل PES 2021 به PES 2023

*بسیار مهم: روی این متن کلیک کنید و این فایل رو هم دانلود و بعد از پچ اصلی نصبش کنید تا دو تیم لیورپول و منچستر سیتی به درستی براتون به روز بشن.*

رمز فایل: Our_World_Academy

تماشای ویدیو در یوتیوب

آموزش نصب آپشن فایل و پچ رایگان PES 2024 برای PES 2021

همین اول کار بگم که نصب پچ و آپشن فایل خیلی راحت‌ـر از چیزیه که احتمالا فکرشو میکنید. همه کاری که باید بکنید اینه که اول پچ رو دانلود کنید. برای اینکار از لینک بالا استفاده کنید یا اینجا کلیک کنید.

پس از دانلود آپشن فایل، ابتدا با راست‌کلیک روی فایل فشرده و انتخاب گزینه Extract به فولدر WEPES دسترسی پیدا کنید.

بعد این فولدر رو داخل یک فلش بریزید و فلش رو به کنسول PS4 یا PS5 خودتون وصل کنید.

*فلش یا هارد اکسترنالتون باید حتما فرمت fat32 داشته باشه تا پلی استیشن بتونه اطلاعات داخلش رو تشخیص بده. برای توضیحات بیشتر به بخش *نکات مهم* مراحعه کنید.

حالا بازی رو در کنسول خودتون اجرا کنید و مطابق تصویر زیر، وارد منوی Settings و سپس Edit بشید:

منوی ستینگ در پس ( پی اس )

در منوی ادیت، وارد Import/Export بشید و گزینه Import Team رو انتخاب کنید و هر پیامی هم براتون اومد، ضربدر رو بزنید. یادتون باشه برای نصب پچ باید حتما به اینترنت متصل باشید ولی برای استفاده ازس نیازی به آنلاین بودن نیست.

حالا باید نام فلش یا هارد اکسترنالی که به کنسول متصل کردید رو ببینید و روش ضربدر رو بزنید.

*اگه پلی استیشن فلش شما رو تشخیص نداد، دلیلش اینه که فرمت فلشتون fat32 نیست. برای حل این مشکل ساده، به بخش «نکات مهم» در انتهای پست مراجعه کنید.

در صفحه بعد میتونید لیست بلند بالای تیم‌های بازی رو ببینید. شما میتونید توی این صفحه با زدن دکمه مربع، تمام تیم‌های موجود در پچ رو انتخاب و جایگزین تیم‌های کنونی کنید.

*اگه توی پی اس 4 در حال نصب پچ هستید احتمالش هست که به محدودیت حجم اختصاص داده شده به بازی PES 2021 بر بخورید و نتونید همه تیما رو به بازی اضافه کنید. توی این حالت بهتون پیشنهاد میکنم اول مربع رو بزنید تا دوباره همه تیم‌ها انتخاب بشن ولی بعد تیک تیم‌هایی که براتون اهمیتی ندارن رو وردارید (مثلا 40-50 تیم اولی که توی پچ براتون لیست میشه برای لیگ‌های دسته دو هستن و نیازی بهشون نخواهید داشت.

بعد از انتخاب تیم‌ها روی گزینه Go to Advanced Settings ضربدر رو بزنید و در صفحه بعد هم مطابق تصویر زیر حتما تیک هر دو گزینه رو بزنید. در نهایت هم با زدن دکمه OK فرایند نصب پچ شروع میشه.

آموزش نصب پچ روی PES 2021حالا اگه توی PS4 در حال نصب پچ هستید یه چیزی حدود 45دقیقه الی یک ساعت باید صبر کنید و اگه توی PS5 دارید پچ رو نصب میکنید حدودا نیم ساعت این فرایندطول میکشه. فقط یادتون باشه که وقتی وارد فرایند نصب بشید عملا وارد یه تعهد نیم ساعته الی یک ساعته شدید (LOL) چون وسطش نمیتونید فرایند رو لغو کنید. دقت کنید که در این مرحله نیازی به انجام هیچ کاری از سمت شما نیست و میتونید تو این مدت زمان برید به کار و زندگیتون برسید!

بعد از ایمپورت تیم‌ها، دوباره وارد مرحله اول نصب پچ بشید ولی اندفعه بجای Import Team گزینه Import Competition رو انتخاب کنید تا لیگ‌های بازی هم لایسنس بشن و سه لیگ بوندس لیگا، لیگ عربستان و MLS هم به بازی اضافه بشن. ضمن اینکه با این کار رقابت‌هایی مثل لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی هم به صورت لایسنس شده به PES 2021 اضافه میشن.

با ایمپورت کامپتیشن‌ها دیگه عملا کار به اتمام میرسه و میتونید از روح تازه‌ای که به کالبد PES 2021 دمیدید لذت ببرید! اما پیشنهاد میکنم ادامه این مطلب رو هم یه نگاهی بندازید چون چندتا نکته مهم و همینطور چندتا سوال متداول هم راجع به نصب آپشن فایل وجود داره که احتمالا نمیخواید از دستشون بدید.

نکات مهم برای نصب آپشن فایل روی PS4 و PS5

  • اگه پلی استیشن شما در خوندن فلش یا هاردی که بهش متصل کردید مشکل داره، میتونم بگم که این موضوع عملا فقط یک دلیل میتونه داشته باشه و اون هم به فرمت فلش/هارد شما برمیگرده. فلش یا هارد شما باید حتما فرمت FAT32 داشته باشه تا پلی استیشن بتونه اون رو بخونه.
    • برای تغییر فرمت فلش همه کاری که باید انجام بدید اینه که در صفحه مای کامپیوتر، روی فلش خودتون راست‌کلیک کنید و گزینه Format رو انتخاب کنید. حالا مطابق تصویر زیر، می‌تونید File System رو به Fat32 تغییر بدید و بعد فایل پچ رو داخل فلش کپی کنید. دقت کنید که با تغییر فرمت فلش یا هارد، تمام اطلاعات داخلش حذف میشه پس حواستون به این موضوع باشه.آموزش تغییر فرمت فلش به Fat32

 

  • برای نصب پچ یا آپشن فایل باید حتما کنسول شما به اینترنت متصل باشه ولی بعد از نصب دیگه نیازی به آنلاین بودن نیست و می‌تونید به صورت آفلاین هم ازش استفاده کنید.

سوال‌ها و مشکلات متداول نصب پچ و آپشن فایل PES 2024

وقتی تک نفره بازی میکنم همه چی درسته ولی دو نفره یا چند نفره که بازی می‌کنم، آپشن فایل از بین میره؛ مشکل چیه؟

این مشکل زمانی رخ میده که یکی از یوزرها Guest باشه. برای حل مشکل کافیه برای هرکدوم از کسایی که میخوان بازی کنن در پلی استیشن یک اکانت کامل بسازید.

چجوری چمپیونز لیگ و سایر رقابت‌ها رو به بازی اضافه کنم؟

برای این کار کافیه طبق آموزشی که برای نصب آپشن فایل داشتیم، اندفعه جای ورود به Import Team، گزینه Import Competition رو انتخاب کنید و سایر موارد رو طبق همون آموزش عادی پیش ببرید. اینجوری لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی و سایر جام‌ها و رقابت‌ها به مسترلیگ هم اضافه میشن.

بوندس لیگا/لیگ عربستان/MLS به بازی اضافه شد ولی همه تیم‌ها توی این لیگا نیستن؛ میشه کاریش کرد؟

برای حل این مشکل پیشنهاد میکنم ویدئو آموزشی رو تماشا کنید ولی به هرحال روش حلش برای بوندس لیگا رو بهتون میگم و برای دو لیگ دیگه هم میتونید به همین روش عمل کنید:

  1. بعد از نصب کامل آپشن فایل، در منوی ادیت بازی وارد گزینه Competition Structure بشید و Europe رو انتخاب کنید.
  2. حالا با دوبار زدن دکمه L1 وارد بوندس لیگا بشید و روی یکی از تیم‌های اضافه این لیگ ضربدر رو بزنید.
  3. حالا با زدن دکمه R1 وارد Other European Teams بشید و روی بایرن مونیخ یا هر تیم دیگه‌ای که مدنظرتونه ضربدر رو بزنید. به همین سادگی اون تیم به بوندس لیگا اضافه.

*تیم‌های الاهلی، الهلال و النصر بخاطر بحث لاینس توی AFC Champions League قرار داره که میتونید طبق آموزش بالا به لیگ عربستان اضافشون کنید و یه مسترلیگ جذاب و واقعی رو تجربه کنید.

*تیم اینتر میامی هم دوباره بخاطر بحث لایسنس توی Other Latin American Teams قرار داره که میتونید این تیم رو هم طبق آموزش بالا به MLS اضافه کنید.

چجوری بوندس لیگا رو 18تیمه کنم و تیم‌های اضافه رو حذف کنم؟

برای حل این مشکل هم پیشنهاد میکنم ویدئو آموزشی رو تماشا کنید ولی به هرحال اینم طبق دستورالعمل زیر راحت حل میشه:

  1. بعد از نصب کامل پچ، در منوی ادیت بازی وارد گزینه Competition Structure بشید و Draw Size رو انتخاب کنید.
  2. حالا بوندس لیگا رو از 20 به 18 تغییر بدید تا مثل دنیای واقعی، 18 تیمه بشه.
  3. دوباره وارد Competition Structure بشید و اندفعه Europe رو انتخاب و با دوبار زدن L1 وارد بوندس لیگا بشید.
  4. حالا میتونید طبق آموزشی که در سوال قبلی داشتیم، تیم‌های اضافه رو از بوندس لیگا حذف کنید و بجاشون تیم‌های بایرن مونیخ، بایر لورکوزن و هر تیم دیگه‌ای که مدنظرتون بود رو به این لیگ اضافه کنید.

کیت‌های همه تیم‌ها به روز شده ولی بعضی تیما مثل یوونتوس هنوز کیت قبلی رو دارن. چرا اینجوریه و میشه حلش کرد؟

این مسئله عملا بزرگترین مشکلیه که تمام پچ‌ها/آپشن فایل‌هایی که برای کنسول منتشر میشن، دارن. دلیل این مشکل همون رفیق قدیمیمون “لایسنس”ـه.

تیم‌هایی که به طور پیش فرض و زمان انتشار PES 2021 لایسنس بودن، تا حد خیلی زیادی غیرقابل تغییرن و این محدودیت‌های زیادی رو برای سازنده‌های پچ‌ها ایجاد میکنه. ولی من توی این پچ یه راهی براتون گذاشتم تا این مشکل تا حد کاملا قابل قبولی برطرف بشه

کاری که باید بکنید اینه که در حالی که هنوز فلش/هارد اکسترنال حاوی آپشن فایل PES 2024 به کنسول متصله، در منوی ادیت وارد بخش Teams بشید و یکی از تیم‌های لایسنس شده بازی (مثلا یوونتوس) رو انتخاب کنید. حالا گزینه Strip رو انتخاب کنید (این استریپ متاسفانه با اون استریپ فرق میکنه) اگه توی این صفحه گزینه Outfield Player’s 4th رو دیدی واردش بشید در غیر این صورت گزینه Add رو بزنید تا Outfield Player’s 4th به صفحه اضافه بشه.

بعد از ورود به Outfield Player’s 4th وارد Paste Image بشید. حالا اینجا یه ذره باید وقت بذارید. اول وارد گزینه Strip (L) و بعد Strip (S) بشید و توی تصاویر موجود دنبال اسم تیم مدنظرتون بگردید. حالا میتونید از بین لباس‌های موجود، اونی که مدنظرتونه رو انتخاب کنید. پیشنهاد من اینه که لباس اول یا همون Home رو انتخاب کنید تا لباس چهارم تیمتون به لباس اول این فصل اون تیم تغییر کنه.

این کارو همونجوری که گفتم، فقط برای تیم‌های از پیش لایسنس شده بازی باید انجام بدید که شامل این تیم‌ها میشه:

  • آرسنال
  • منچستر یونایتد
  • بارسلونا
  • پاریس سن ژرمن
  • بایرن مونیخ
  • یوونتوس
  • رم
  • اینتر میامی

 

همین پس این شدش نحوه دانلود و نصب آپشن فایل روی بازی PES 2021 و تمام چیزهایی که لازم بود در رابطه باهاش بدونید. با نصب این پچ شما عملا بازیتون رو به PES 2024 تبدیل کردید و میتونید یک فصل رویایی دیگه رو در جذاب‌ترین سری بازی فوتبالی تاریخ یعنی PES تجربه بکنید.

FreePASS (ماهانه)

25هزار تومن در ماه

امکانات و ویژگی‌ها

دسترسی به تمام آموزش‌های دوره PES

بیش از 120ساعت محتوای آموزشی و معرفی بهترین ترکیب‌های تیم‌ها



دسترسی به ویدئوهای پرمیوم و  مخصوص اعضای ویژه

بیش از 80ساعت محتوای اختصاصی


امکان بازی آنلاین با سایر اعضا


دانلود با لینک مستقیم و هزینه اینترنت نیم‌بها


به جمع بیش از 3500عضو ویژه سایت بپیوندید

FreePASS (دائم)

عضویت دائم با 150هزار تومن

Pricing Table WordPress Plugin
اگه هرگونه سوال یا مشکلی هم در رابطه با دانلود یا آموزش نصب پچ PES 2024 دارید میتونید در ادامه و در بخش کامنت‌ها بگید تا جوابتون رو از من یا سایر کاربران بگیرید.

هنوز کسی نظری نداده... فرصت خوبیه واسه اولین بودن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *